tiistai 27. tammikuuta 2015

Alet ja super natural villat.

Ale-aika tuli ja ale-aika meni. Mitään ei oikeastaan tarvittu ja kaikkea silti löytyi  - trikoota, toppaa, assusteita ja villaa.

Pikkuveljen paras hankinta oli kaiketi Marimekon raitapaita ja kääntöhousut. Näitä olin katsellut jo normaalihintaisena, mutta en raaskinut aiemmin hankkia. Molemmat lapset saivat myös toppahaalarit ja Tyttö takinkin.
Muuten Tytön ale-ostokset olivat sitten enemmän tätä "hömppä"-osastoa. Mekkoa, hametta, kesätoppia, kiiltäviä kenkiä ja jumppa-asuja.. kaikkea, mitä ilmankin olisi eletty. Tai ainakaan ei olisi ihan vielä tarvittu, kun edellisen koon vaatteet mahtuvat vielä päälle.

Esitellään nyt vaihteeksi kuitenkin minun omat ostokseni, kun kerran olen niistä niin fiiliksissä. Olen oikea vilukissa ja toivoin jo joulupukilta super natural -villahousuja. Minulla on kyllä vanha villainen alusasu, joka ajaa asiansa ulkovaatteiden alla, mutta nämä versiot näyttävät vähemmän kalsareilta ja enemmän kapeilta collegehousuilta. Kehtaa siis ottaa toppahousut jalasta ja tassutella lämpimässä villassa muidenkin ihmisten edessä.




Joulupukki ei kuitenkaan tuonut pehmeitä paketteja ja hyvä niin: ostin toive-housuni Stockmannilta 40% alennuksella. Sen verran arvokas sijoitus housut olivat vielä alennuksessakin, etten raaskinut ostaa yläosaa samalla reissulla.
Mieltäni jäi kuitenkin kaihertamaan settiin kuuluva huppari ja pusero, ja pitihän sitä tehdä täsmäisku vielä -60% ale-aikaan.. Nyt voi puhua jo melkoisesta tuurista, sillä kumpaistakin haluttua tuotetta oli kaksi kappaletta jäljellä ja toiset niistä juuri minun kokoani!

Kohtalo. Minä <3 villa.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti